Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2016/02/23

Haft i prezencik...

Witajcie:)
Pisząc tego posta zerknęłam kiedy był poprzedni, i aż mi trochę wstyd.....
ale prawda jest taka, że jakoś nie mogłam się z niczym wyrobić. 
I hafcik jakoś wolno się posuwał...
Jednak udało się, wczoraj zrobiłam foto,
 chociaż muszę przyznać że ciężko się robi zdjęcia tych haftów.
 Lampa się odbija od szybki, bez ramki tak jakoś nieestetycznie...
tak źle i tak niedobrze..

Chciałabym wam jeszcze pokazać cudeńko jakie dostałam od naszej wspólnej (bo wiem, że wiele z was też do niej systematycznie zagląda) koleżanki Hubki :)
Cudne kolczyki o które ja poprosiłam, gdyby tylko zobaczyłam ich foto na blogu. 
Baaaardzo mi się spodobały! Ewa była tak miła, że dorzuciła mi jeszcze broszkę i kartkę jej wykonania. Cudowna zresztą co potwierdza mój mąż:)
 Mi nad ta technika pozostaje tylko wzdychanie i podziwianie bo kompletnie się na tym nie znam:(
Jeśli ktoś jej jeszcze nie odwiedził to zapraszam :)
ps. Hubko jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ :))
 To tyle byłoby na dzisiaj:) biegnę odwiedzić was
papap






21 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają te szkicowe hafty, mają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ee tam...hafty cudne!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to wygląda, baaaardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne hafty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft świetny, zresztą jak zwykle u Ciebie. :)
    A prezentów takich zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik śliczny! A w tej ramce wygląda jeszcze cudniej :) Bardzo mi miło, że do mnie zawitałaś i cieszę się że zostaniesz. Cieszę się również że mamy także podobne zainteresowania czytelnicze :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Twoje hafty są jakieś takie inne. Takie oryginalne i bardzo ciekawie zrobione. Zachwycają mnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik pięknie wykonany i oprawiony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik ale tym razem bardziej mnie zachwyciła ramka ;). Cudnie efekt uzyskałaś dzięki tym srebrnym kropeczkom :).

    Ewcie odwiedzam i też mam jej biżuterię :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny Hafcik Kochana :) Gratuluję podarunku :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny prezent. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny świetny hafcik! A prezent - miodzio! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I masz komplet :) Śliczna biżuteria.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenciki są wspaniałe, a haft wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam haft - w każdym wydaniu:) i wlasnie sobie przypomnialam, ze czeka n amnie fajny, wielkanocny zestawik do wykrzyżykowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie różyczki. Ostatnio mam fazę na kolor różowy i wszędzie go wychwytuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny hafcik, jak pozostałe z tej serii. Ramka mnie po prostu urzekła. A całość powala z nóg:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...